PRZECZYTAJ ZANIM DODASZ SWÓJ PROJEKT – KODEKS DOBRYCH PRAKTYK Inicjatywy mogą być umieszczane na mapie bezpłatnie przez wszystkich, którzy chcą realizować idee Światowego Dnia Zdrowia Jamy Ustnej: gabinety stomatologiczne, lekarskie, szkoły, przedszkola, wydawnictwa, organizacje, towarzystwa, samorządy lokalne oraz inne. Najważniejszym zadaniem uczestników kampanii powinno być upowszechnianie wiedzy o zdrowiu jamy… Czytaj więcej
W ciągu całego życia Polak – statystycznie – powinien zużyć ok. 550 tubek pasty i wykonać 20 mld ruchów szczoteczką, jeżeli używa manualnej, a także spędzić 75 godzin na wizytach kontrolnych u dentysty. Powinien także mieć świadomość, że jama ustna jest zwierciadłem ciała i nie brakuje naukowych dowodów potwierdzających, iż… Czytaj więcej
Liczba międzynarodowych dni, obchodami których organizatorzy chcieliby przykuć uwagę światowej opinii publicznej bliska jest liczbie dni w roku. Światowy Dzień Zdrowia Jamy Ustnej przypada na 20 marca. W tym dniu jednak międzynarodowych świąt jest jeszcze kilka, wśród nich, także sygnowane przez ONZ: Międzynarodowy Dzień Szczęścia (od 2011 r.) i Międzynarodowy… Czytaj więcej
Portale infoDENT24.pl i stomatologianews.pl oraz czasopisma branżowe: "Nowy Gabinet Stomatologiczny", "Asystentka i Higienistka Stomatologiczna", "Art of dentistry" oraz "Implantologia" - to pierwsi PATRONI MEDIALNI kampanii "Polska mówi aaa". Wkrótce poinformujemy o kolejnych! Czytaj więcej
Nowe władze Polskiego Towarzystwa Stomatologicznego nie mają wątpliwości, ze organizacja nie powinna stanowić jedynie naukowego wsparcia dla dentystów, ale może docierać z wartościową wiedzą także do całego społeczeństwa. Kampania „Polska mówi aaa” ma być na to najlepszym dowodem. - Mamy wiedzę, mamy ludzi, dlaczego tego nie wykorzystać? Nie mam wątpliwości,… Czytaj więcej