O kampanii

Światowy Dzień Zdrowia Jamy Ustnej (20 marca), to globalne wydarzenie z ogromnym potencjałem komunikacyjnym w zakresie upowszechniania profilaktyki stomatologicznej. To dzień, w którym wszystkie środowiska: od lekarzy dentystów, przez pedagogów, samorząd terytorialny, po władze na szczeblu centralnym, mogą i powinny jednym głosem wyrazić stanowisko, że nie można mówić o zdrowiu ogólnym bez zdrowej jamy ustnej. To najwłaściwszy moment do podejmowania w przestrzeni publicznej dyskusji na temat znaczenia profilaktyki stomatologicznej, również w aspekcie ekonomicznym. To wreszcie najlepszy czas do podejmowania małych i dużych inicjatyw, które będą przypominać, jak istotna jest troska o zdrowe zęby.

Właśnie z tych potrzeb powstała idea kampanii „Polska mówi aaa”, której inicjatorem jest Polskie Towarzystwo Stomatologiczne, wspierane przez licznych Partnerów instytucjonalnych, biznesowych oraz medialnych. W swoim głównym założeniu ma ona inspirować do aktywności na rzecz promocji zdrowia jamy ustnej. Każdy projekt, który wpisze się w tę misję sprawi, że kampania spełni założone cele. Inicjatywy można zgłosić na interaktywną mapę kampanii. Najciekawsze będziemy promować licznymi kanałami informacyjnymi w tym w social media. Szczegóły akcji znajdują się pod tym samym adresem.

Hasła przewodnie kampanii “Polska mówi #aaa!”

2018 – Zdrowie zaczyna się w jamie ustnej

2019 – Mniej cukru – więcej uśmiechu

2020 – Zdążyć przed próchnicą (współorganizatorem projektu jest Polskie Towarzystwo Stomatologii Dziecięcej)

2021 – Świadomy pacjent, świadomy lekarz

2022 – Zdrowie zaczyna się w jamie ustnej

„Zdrowie zaczyna się w jamie ustnej” – to oficjalne hasło obchodów Światowego Dnia Zdrowia Jamy Ustnej 2022 (20 marca) i kampanii „Polska mówi #aaa!”. 

 

Nadchodzące wydarzenia