Kolejny już rok aktywności kampanii Polska mówi #aaa, której inicjatorem jest Polskie Towarzystwo Stomatologiczne, dobiega końca.
Mając na uwadze promowanie licznymi kanałami informacyjnymi Światowego Dnia Zdrowia Jamy Ustnej (20 marca) przygotowujemy się, zapraszając licznych Partnerów, by w głównym założeniu inspirować do aktywności na rzecz promocji zdrowia jamy ustnej polskich pacjentów.
Dlatego już dziś przedstawiamy z dumą hasło przewodnie Kampanii Polska mówi #aaa na rok 2023:
„ZDROWA JAMA USTNA TO UŚMIECH NA CAŁE ŻYCIE”
Zdrowa jama ustna bowiem to zdrowszy Ty. Niezależnie od tego, czy masz 5, 25, 45 czy 75 lat, dbanie o zdrowie jamy ustnej jest ważne dla dobrej jakości życia.
Każdy projekt partnerski, który wpisze się w tę misję sprawi, że kampania spełni założone cele w trosce o pacjentów niezależnie od ich wieku.
Wspólnie sprawmy aby w Światowy Dzień Zdrowia Jamy Ustnej jednym głosem, od lekarzy dentystów, higienistów, przez pedagogów, samorząd terytorialny, po władze na szczeblu centralnym, jednym głosem wyrazić stanowisko, że „ZDROWA JAMA USTNA TO UŚMIECH NA CAŁE ŻYCIE”.
Zapraszamy do kontaktu wszystkich Partnerów chętnych wesprzeć kampanię i być jej częścią: sylwia.drobik@pts.net.pl.
Hasła przewodnie uprzednich kampanii Polska mówi #aaa
2018 – Zdrowie zaczyna się w jamie ustnej
2019 – Mniej cukru – więcej uśmiechu
2020 – Zdążyć przed próchnicą (współorganizatorem projektu jest Polskie Towarzystwo Stomatologii Dziecięcej)
2021 – Świadomy pacjent, świadomy lekarz
2022 – Zdrowie zaczyna się w jamie ustnej.