Oral-B® Głównym Partnerem PTS i kampanii „Polska mówi #aaa!”

Marka Oral-B® została Głównym Partnerem Polskiego Towarzystwa Stomatologicznego na 2020 rok oraz Głównym Partnerem tegorocznej edycji kampanii “Polska mówi #aaa!”.

Edukacja i rozwój świadomości w zakresie profilaktyki i higieny jamy ustnej profesjonalistów oraz pacjentów – to najważniejsze cele podpisanej w marcu umowy partnerskiej pomiędzy Polskim Towarzystwem Stomatologicznym a marką Oral-B® (Procter & Gamble).

– Nasze porozumienie jest sumą wspólnych korzyści. Jest również dowodem na to, że integracja nauki i biznesu może przynosić wymierne efekty, zarówno dla uczestników naszej branży, jak również w zakresie społecznym – uważa Piotr Flejszar, dyrektor biura ZG PTS.

Co na współpracy z Oral-B® zyskuje towarzystwo? Przede wszystkim Partnerstwo z silną i rozpoznawalną na całym świecie marką, posiadającą możliwości budowania dużych zasięgów wszelkich projektów informacyjnych i edukacyjnych. Dla przykładu, w tym roku, w ramach porozumienia, w ok. 80 gabinetach stomatologicznych (w tym w Gabinetach Partnerskich Oral-B) zostaną zorganizowane bezpłatne przeglądy i konsultacje stomatologiczne dla pacjentów. Akcji towarzyszyć będzie ogólnopolska kampania mediowa. Promocja idei Światowego Dnia Zdrowia Jamy Ustnej oraz autorskiego projektu PTS, jakim jest kampania “Polska mówi #aaa!”, nabierze w 2020 roku zupełnie nowego wymiaru. Dzięki współpracy z marką Oral-B® dotrzemy do dużej grupy odbiorców. A przecież to najważniejsze zadanie każdej inicjatywy społecznej o charakterze edukacyjnym – dodaje Piotr Flejszar.

W ramach Partnerstwa obie strony nie zapomną również o członkach zespołów stomatologicznych. Dla nich przygotowane zostaną atrakcyjne projekty edukacyjne. Część z nich realizowanych będzie również z Sekcją Profilaktyki i Promocji Zdrowia Jamy Ustnej.

– Działania marki Oral-B® w środowisku stomatologicznym polegają przede wszystkim na edukacji z zakresu profilaktyki domowej. Staramy się wspierać lekarzy dentystów i higienistki stomatologiczne w ich codziennej opiece nad pacjentem i dbać o to, aby ich rekomendacje odnośnie utrzymywania najlepszej higieny jamy ustnej były oparte na aktualnej i rzetelnej wiedzy. Dla PTS, temat profilaktyki stomatologicznej jest również bardzo ważny, czego dowodem jest działająca Sekcja Profilaktyki i Promocji Zdrowia oraz kampania społeczna „Polska mówi #aaa”. Główne Partnerstwo Oral-B® oraz PTS, które właśnie się rozpoczęło, oparte jest na wspólnych celach, sposobie działania oraz idei utrzymania zdrowia jamy ustnej. Osobiście bardzo się cieszę z zacieśnienia współpracy i widzę w tym wielką korzyść dla środowiska stomatologicznego oraz pacjentów – komentuje dr n. med. lek. dent. Beata Golan, Dyrektor ds. Naukowych Instytutu Blend-a-medOral-B.

Oral-B® to światowy lider na rynku szczoteczek do zębów, wartym ponad 5 mld dolarów. Produkty marki należącej do firmy Procter & Gamble obejmują manualne i elektryczne szczoteczki do zębów dla dzieci i dorosłych, irygatory do płukania jamy ustnej i produkty do czyszczenia przestrzeni międzyzębowych, w tym nici dentystyczne. Marka Oral-B jest najchętniej używana i rekomendowana przez dentystów na świecie.

Oral-B® Głównym Partnerem PTS i kampanii „Polska mówi #aaa!”

Poleć artykuł:
Pin Share
« »