Kodeks Dobrych Praktyk, czyli zanim dodasz inicjatywę

Kodeks Dobrych Praktyk, czyli zanim dodasz inicjatywę

PRZECZYTAJ ZANIM DODASZ SWÓJ PROJEKT – KODEKS DOBRYCH PRAKTYK

  • Inicjatywy mogą być umieszczane na mapie bezpłatnie przez wszystkich, którzy chcą realizować idee Światowego Dnia Zdrowia Jamy Ustnej: gabinety stomatologiczne, lekarskie, szkoły, przedszkola, wydawnictwa, organizacje, towarzystwa, samorządy lokalne oraz inne.
  • Najważniejszym zadaniem uczestników kampanii powinno być upowszechnianie wiedzy o zdrowiu jamy ustnej – korzyściach płynących z właściwej troski o to zdrowie i jednocześnie przekazywanie informacji o skutkach zaniedbań. Kluczowym przekazem kampanii jest: „Jama ustna jest zwierciadłem ciała. Nie ma zdrowego organizmu bez zdrowej jamy ustnej”.
  • Najciekawsze inicjatywy, o największym zasięgu, najbardziej kreatywne, mają szansę zostać wyróżnione w oficjalnych kanałach informacyjnych kampanii. Wpisy można dowolnie aktualizaować po zalogowaniu na własne konto.
  • Mapa nie stanowi kanału reklamowania usług. Projektując inicjatywę oraz opisując ją w formularzu należy o tym pamiętać. Mapa nie jest wizytówką gabinetu czy firmy. Wpisy, które stanowią wyłącznie reklamę nie będą zatwierdzane. Jednocześnie organizatorzy dołożą wszelkich starań, aby o inicjatywach dowiedziały się lokalne media oraz urzędy sprawujące władze na danym terenie.
  • Uczestnicy kampanii powinni aktywnie promować jej idee, zarówno w miejscach realizacji inicjatywy (gabinety, szkoły, urzędy), poprzez np. rozwieszenie plakatów, rozdawanie ulotek oraz w social media (udostępnianie postów i grafik).
  • Oficjalnymi hasztagami promującymi kampanię są: #aaa #polskamowiaaa #WOHD18 (szczególnie Twitter) #ThinkMouthThinkHealth.

 

Poleć artykuł:
Pin Share
« »