20 marca wypada Światowy Dzień Zdrowia Jamy Ustnej. Jego hasłem przewodnim jest Zdrowa jama ustna to uśmiech na całe życie.
Bardzo podobna myśl zainspirowała założyciela marki SEYSSO, Wojciecha Madeja, aby stworzyć brand wykorzystujący technologię soniczną i wprowadzić na rynek wysokiej jakości, zaawansowane urządzenia, które pozwalają na profesjonalną higienę w domowych warunkach. To właśnie dzięki codziennej profilaktyce możemy zatroszczyć się o zdrowie zębów i dziąseł i dłużej cieszyć się pięknym uśmiechem oraz dobrym samopoczuciem. W końcu w zdrowym ciele zdrowy duch – a jama ustna również wpływa na ogólny stan i kondycję naszego zdrowia.
Ponieważ o profilaktyce higieny jamy ustnej wciąż mówi się za mało, powstała kampania Polska mówi #aaa – dokładnie tak samo, kiedy dentysta kazał otwierać buzię podczas badania, kiedy byliśmy dziećmi. Inicjatorem kampanii jest Polskie Towarzystwo Stomatologiczne i przy współpracy z partnerami, podejmują wspólne działania na rzecz edukacji i promocji zdrowia zębów i dziąseł. Każdy z nas może dołączyć do akcji poprzez zgłoszenie na interaktywnej mapie kampanii.
SEYSSO edukuje swoich klientów i zwraca uwagę, jak prawidłowo pielęgnować jamę ustną, a także jak bardzo potrzebna jest zmiana perspektywy na temat codziennej higieny zębów i dziąseł. Natomiast zeszłoroczna kampania marki #SmilePositive tworzy przestrzeń do rozmów o uśmiechu i redefiniuje, czym jest idealny uśmiech. Kampania, do której zostali zaproszeni pracownicy SEYSSO, zrywa z powielanym modelem śnieżnobiałego, równego uśmiechu, jako wyznacznika i wzoru. Uśmiech, tak długo jak jest zdrowy i autentyczny, jest idealny.
Oferta SEYSSO została stworzona z myślą o dorosłych, jak i młodszych użytkownikach, ponieważ zdrowe nawyki należy wyrabiać już od małego. Szeroka oferta pozwala znaleźć produkt, który spełni nasze oczekiwania, a wielość funkcji umożliwia dopasowanie codziennej pielęgnacji do indywidualnych potrzeb. Poprzez wykorzystanie technologii sonicznej higiena zębów i dziąseł jest jeszcze bardziej precyzyjna, a nawyki, które wyrabialiśmy jako dzieci, stają się codziennym rytuałem pielęgnacyjnym.
Źródło: wirtualnekosmetyki.pl