Konkurs plastyczno-techniczny „BÓBR I WIEWIÓRECZKA SILNE ZĘBY MAJĄ. DZIECI TAKŻE MOGĄ JEŚLI O NIE DBAJĄ”

Kampania „Polska mówi #aaa” pod patronatem Polskiego Towarzystwa Stomatologicznego ogłasza konkurs plastyczno-techniczny z okazji Międzynarodowego Dnia Dziecka (1 czerwca). Pule atrakcyjnych nagród pozwolą zadbać o jedną z najcenniejszych spraw – zdrowy uśmiech dzieci.

Przedmiotem konkursu plastyczno-technicznego pt. „BÓBR I WIEWIÓRECZKA SILNE ZĘBY MAJĄ. DZIECI TAKŻE MOGĄ JEŚLI O NIE DBAJĄ” jest przygotowanie pracy promującej zdrowie jamy ustnej dowolną techniką np.: malarstwo, rysunek, wydzieranka, wycinanka, plastelina, forma przestrzenna.

Uczestnikami Konkursu mogą być wszystkie dzieci będący podopiecznymi publicznych i niepublicznych żłobków, przedszkoli, klas wczesnoszkolnych I-III i wszelkich klubów, grup dziecięcych.

Konkurs trwać będzie od 5 maja do 30 maja 2023 roku. Prace należy składać do 30 maja, w postaci skanu w wiadomości FB, IG Polska mówi #aaa lub na podane adresy mailowe z zakładki kontakt strony www Kampanii Polska mówi #aaa.

polskamowiaaa.pl

instagram.com

facebook.com

Ilość nadesłanych prac jest nieograniczona. O wygranej w Konkursie decydować będą walory artystyczne i zgodność tematyki – patrz regulamin konkursu.

Zwycięzcy konkursu otrzymają bogate pule nagród w tym szczoteczki soniczne, szczoteczki ekologiczne bambusowe, książeczki edukacyjne, pasty do zębów bio, pakiety Zdrowy lizak mniam-mniam, stroje do przebrania, i mnóstwo innych – patrz regulamin konkursu.

– Nie ma wątpliwości, że promocję zdrowia jamy ustnej warto kierować już do najmłodszych. W połączeniu z zabawową formą może to przynieść bardzo pozytywny efekt. Dzieci uczą się jak dbać o jamę ustną, a przy okazji rozwijają umiejętności plastyczne, techniczne, manualne, kreatywność, wrażliwość estetyczną. Bardzo poważnie do serca bierzemy sobie nie tylko sprawy stomatologów, ale także poziom świadomości stomatologicznej Polaków. Cieszymy się, że kampania „Polska mówi #aaa!” może być platformą dla tak wartościowych projektów jak ten konkurs – podkreśla Sylwia Katarzyna Drobik Manager Kampanii.

Regulamin konkursu

Poleć artykuł:
Pin Share
« »